X

Prekių grąžinimas

Užsakytos prekės gali būti grąžinamos per 14 dienų nuo jų gavimo. Grąžinsime pinigus arba pakeisime Jums netinkančią prekę kita.

Grąžinama prekė turi atitikti šiuos reikalavimus:

  • prekė nebuvo naudota;
  • prekės pakuotė nepažeista;
  • prekė nesugadinta ir jos prekinė išvaizda likusi nepakitusi (nepažeistos etiketės, nenuplėštos apsauginės plėvelės ir kt.).

Prekes grąžinti galite:

  1. Optikos pasaulio“ salonuose. Adresus galite sužinoti paspaudus ČIA
  1. Per siuntų tarnybas (kurjeriai, paštas): Grąžindami siuntą, įsitikinkite, kad pasirinkote patikimą siuntų tarnybą. Prieš siųsdami pasidomėkite, kurios siuntų tarnybos pigiausiai pristato siuntinius, bei yra patikimos.

Pastaba: Jei prekes grąžinate, dėl to, kad gavote ne savo užsakytą prekę, prekė buvo pažeista pristatymo metu ar prekė yra brokuota, tuo atveju mes grąžinsime patirtas siuntimo išlaidas. Jums tereikės atsiųsti mums sąskaitos kopiją arba nuskanuotą variantą. Jei nepavyktų to padaryti, susisiekite su mumis, mes atsiimsime siuntą patys!

Kaip grąžinti prekes

Tinkamai supakuokite prekes, užpildykite prekių grąžinimo formą ir pridėkite ją prie siuntinio. Įsitikinkite, kad siuntinys yra tinkamai antspauduotas ir siuntimo išlaidos nebus per didelės arba atneškite prekes su grąžinimo forma į Jums patogų „Optikos pasaulio“ saloną, kur darbuotojai pasirūpins Jūsų prekių grąžinimu.

Grąžinimo forma

Pinigų grąžinimas / prekės pakeitimas

  • Grąžinama visa prekės vertės suma;
  • Pakeitimas į kitą prekę;
  • Gaukite pinigus į sąskaitą kitam apsipirkimui mūsų internetinėje parduotuvėje.

Prašome pažymėti pasirinktą variantą grąžinimo formoje. Galite iš anksto rezervuoti prekes į kurias norėsite keisti Jums netikusias, susisiekę su mūsų Klientų aptarnavimo skyriumi.

Padengsime visas patirtas grąžinimo išlaidas, jeigu prekę teko grąžinti dėl mūsų kaltės (gavote sugadintą prekę, prekė buvo brokuota arba mes atsiuntėme netinkamą prekę, pavyzdžiui sumaišytas spalvas).

Tuoj pat pakeisime prekę kita arba grąžinsime pinigus, jei užsakymas buvo nesėkmingai įvykdytas dėl mūsų kaltės.

Tuo atveju, jei prekė buvo netinkama dėl gamintojo kaltės, grąžintą prekę siųsime tiesiai gamintojams ir tik gavus atsakymą iš gamintojo, informuosime Jus ar gamintojas sutinka, kad prekė brokuota. Tada leisime pasirinkti tarp prekės pakeitimo ar pinigų pervedimo į Jūsų sąskaitą, sekančiam apsipirkimui mūsų internetinėje parduotuvėje.

Sale

Unavailable

Sold Out