1. Bendrosios nuostatos

    Šios Pirkimo – Pardavimo taisyklės (toliau – “Taisyklės”) yra juridinis dokumentas, kuris nustato Pirkėjo (toliau – “Pirkėjas”) ir Pardavėjo (toliau – “Pardavėjas”) tarpusavio teises, pareigas ir atsakomybę įsigyjant prekes įmonės UAB "Kavita" elektroninėje parduotuvėje.

    2. Pirkimo – pardavimo sutarties sudarymo momentas

    2.1. Sutartis tarp Pirkėjo ir Pardavėjo laikoma sudaryta nuo to momento, kai Pirkėjas e-parduotuvėje, suformavęs prekių krepšelį, nurodęs pristatymo adresą, pasirinkęs apmokėjimo būdą ir susipažinęs su mūsų taisyklėmis, paspaudžia mygtuką “Patvirtinti užsakymą”.
    2.2. Kiekviena sutartis sudaryta tarp Pardavėjo ir Pirkėjo yra saugoma e-parduotuvėje.

    3. Pardavėjo teisės

    3.1. Pardavėjas, susidarius svarbioms aplinkybėms, gali laikinai arba iš viso nutraukti e-parduotuvės veiklą apie tai iš anksto nepranešęs Pirkėjui.

    3.2. Jei Pirkėjas bando pakenkti e-parduotuvės darbui ar stabiliam veikimui, Pardavėjas gali be išankstinio perspėjimo apriboti ar sustabdyti pirkėjo galimybę naudotis e-parduotuve arba, išskirtiniais atvejais, panaikinti Pirkėjo registraciją.
    3.3. Pardavėjas pasilieka sau teisę vienašališkai pakeisti šių taisyklių sąlygas be išankstinio įspėjimo.
    3.4. Pardavėjas turi teisę iš anksto nepranešęs Pirkėjui anuliuoti jo užsakymą, jeigu Pirkėjas nesumoka už prekes per 3 (tris) darbo dienas.
    3.5. Pardavėjas neatsako už tai, kad elektroninėje parduotuvėje esančios prekės savo spalva, forma ar kitais parametrais gali neatitikti realaus prekių dydžio, formų ir spalvos dėl Pirkėjo naudojamo vaizduoklio ypatybių.

    4. Pardavėjo įsipareigojimai:

    4.1. Pardavėjas įsipareigoja sudaryti visas sąlygas Pirkėjui tinkamai naudotis e-parduotuvės teikiamomis paslaugomis.
    4.2. Pardavėjas įsipareigoja pristatyti Pirkėjo užsakytas prekes, Pirkėjo nurodytu adresu ir per sutartą pristatymo laikotarpį.
    4.3. Pardavėjas, susidarius svarbioms aplinkybėms, negalėdamas Pirkėjui pristatyti užsakytos prekės, įsipareigoja Pirkėjui pasiūlyti analogišką prekę, o Pirkėjui atsisakius priimti prekės analogą, grąžinti sumokėtus pinigus per 5 darbo dienas, jei Pirkėjas atliko išankstinį apmokėjimą.

    5. Pirkėjo įsipareigojimai:

    5.1. Pirkėjas, naudodamasis e-parduotuve, sutinka su šiomis pirkimo – pardavimo taisyklėmis ir privalo jų laikytis.

    5.2. Pirkėjas privalo priimti užsakytas prekes ir už jas sumokėti sutartą sumą.

    5.3. Jeigu pasikeičia Pirkėjo registracijos formoje pateikti duomenys, Pirkėjas privalo nedelsdamas juos atnaujinti.

    5.4. Jei Pirkėjas, prekių pristatymo metu, be svarbių priežasčių atsisako priimti prekes, Pirkėjas privalo padengti prekių pristatymo išlaidas.

    5.5. Pirkdamas prekes Pirkėjas patvirtina, kad:

           5.5.1. niekada nėra patyręs jokių problemų, susijusių su kontaktiniais

           lęšiais ar jų nešiojimu;

           5.5.2. turi galiojantį akių patikros receptą;

           5.5.3. neserga jokia akių liga bei nėra alergiškas kontaktiniams lęšiams;
           5.5.4. yra pilnametis ir gali sudaryti sutartį su www.lesiai.lt;
           5.5.5. pirkėjas supranta, jog Pardavėjas nėra atsakingas dėl galimų  komplikacijų, nesusijusių su lešių kokybe. Visą atsakomybę dėl galimų komplikacijų Pirkėjas prisiima sau.

    6. Atsakomybė

    6.1. Pirkėjas yra visiškai atsakingas už registracijos formoje pateiktų duomenų tikslumą. Jei Pirkėjas nepateikia tikslių duomenų registracijos formoje, Pardavėjas neatsako už dėl to atsiradusius padarinius.

    6.2. Pirkėjas atsako už veiksmus, atliktus naudojantis lesiai.lt e-parduotuve.

    6.3. Pirkėjas atsako už prisijungimo duomenų perdavimą trečiosioms šalims. Jeigu trečiosios šalys naudojasi Pirkėjo prisijungimo duomenimis, Pirkėjas atsako už trečiosios šalies atliktus veiksmus.
    6.4. Pardavėjas neatsako už kitų įmonių tinklalapiuose pateiktą informaciją, net jeigu Pirkėjas patenka į šiuos tinklalapius per Pardavėjo e-parduotuvėje esančias nuorodas.
    6.5. Atsiradus žalai, kaltoji šalis atlygina kitai šaliai susidariusius nuostolius.

    7. Apmokėjimas

    7.1 Jūsų patogumui siūlome atsiskaityti už prekes:

          7.1.1 Atsiskaitant tiesiogiai per daugumą Lietuvos bankų elektroninę

           bankininkystės  sistemą.

          7.1.2 Pasirinkus banką kaip apmokėjimo būdą, būsite nukreipti į savo

           elekroninės bankininkystės sistemą.

    7.2 Sėkmingai įvykdžius apmokėjimą, Jūsų užsakymas bus patvirtintas iš karto. Šis atsiskaitymo būdas yra labai tinkamas, jei dažnai naudojatės elektroninės bankininkystės sistema.

    7.3 Banko rekvizitai:

          7.3.1  Pavedime prašome nurodyti savo užsakymo numerį bei kieno vardu buvo įvykdytas užsakymas. Gavėjas: UAB "Kavita" Sąsk. nr.: LT93 5000 1000 8424 613 (Paysera LT) Įm. kodas: 166725580

    8. Prekių pristatymas

    8.1. Prekes pristato Pardavėjas arba Pardavėjo įgaliotas atstovas.
    8.2. Pirkėjui pastebėjus siuntos pažeidimą, Pirkėjas turi teisę siuntos nepriimti ir tai pažymėti siuntos važtaraštyje.
    8.3. Apie tai, kada tiksliai prekė bus pristatyta, Pirkėjas informuojamas telefonu. Jei telefonu su pirkėju susisiekti nepavyksta, prekė neišvengiamai pristatoma nurodytu adresu.
    8.4. Pristatymas nevykdomas savaitgaliais ir švenčių dienomis. Taip pat, pristatymas nevykdomas į Kuršių Neriją.
    8.5. Prekių pristatymo metu, pirkėjas, kartu su lesiai.lt įgaliotu atstovu - kurjeriu, privalo patikrinti siuntos būklę bei pasirašyti sąskaitą faktūrą, važtaraštį ar kitą siuntos perdavimo - priėmimo dokumentą. Pasirašius, laikoma, kad siuntos būklė pirkėją tenkina. Tuo metu, kai pirkėjas nėra patenkintas siuntos būkle, jis turi surašyti laisvos formos siuntos pažeidimo aktą ir jį pateikti prekę atvežusiam kurjerio atstovui.

    9. Prekių Pristatymo Būdai

    9.1 „Optikos pasaulio" salonai

    9.1.2  Nemokamas atsiėmimas per 1-2 darbo dienas nuo užsakymo apmokėjimo patvirtinimo

    „Optikos  pasaulio" salonuose.

    9.1.3 Paslauga teikiama tik užsakymams, apmokėtiems internetu. Optikos salonų kontaktus rasite čia.

    9.1.4 Prekes galėsite atsiimti jau kitą darbo dieną optikos salono darbo laiku (po 14 val.), jeigu:

              9.1.4.1 Darbo dienos metu užsakymą patvirtinsite ir apmokėsite

              iki 12 val.;

              9.1.4.2 Jūsų lęšiai nėra užsakomieji (pliusinių dioptrijų, atsigmatiniai);

              9.1.4.3  Puslapyje prie prekės nėra nurodytas ilgesnis pristatymo laikas. 

    9.1.5 Apie atsiėmimą informuojama skambučiu arba informacija išsiunčiama trumpaja žinute.

    9.1.6 Prekės optikos salone saugomos 7 dienas.

    9.2 DPD Kurjeris

    9.2.1 Pristatymo suma: 3.99 Eur įskaičiuojama į bendrą užsakymo sumą.

    9.2.2 Pristatymas per 1-2 darbo dienas nuo užsakymo apmokėjimo patvirtinimo.

    9.2.3 Prekes gausite jau kitą darbo dieną, jeigu:

              9.2.3.1  Darbo dienos metu užsakymą patvirtinsite ir apmokėsite

              iki 12 val.;

              9.2.3.2 Jūsų lęšiai nėra užsakomieji (pliusinių dioptrijų, astigmatiniai);

              9.2.3.3 Puslapyje prie prekės nėra nurodytas ilgesnis pristatymo laikas. 

    9.2.4 Prekės pristatomos į visus Lietuvos Respublikos miestus, kaimus ir vienkiemius*

    9.3 Lietuvos Paštas

     9.3.1 Perkant už daugiau nei 29€, pristatymas nemokamas;

     9.3.2 Perkant už mažiau nei 29€, pristatymo kaina bus 3.69€

     9.3.3 Siuntinys vieną kartą bandomas pristatyti gavėjui nurodytu adresu (apie tai Lietuvos Paštas skambučiu iš anksto neinformuoja).

     9.3.4 Nepavykus pristatyti siuntos gavėjui, pašto dėžutėje paliekamas pranešimas, kuriame nurodomas pašto skyrius atsiimti siuntą.

     9.3.5 Atsiimti siuntą gali tik siuntinio gavėjas, nurodytas užsakymo metu. Lietuvos pašto skyriuje būtina pateikti galiojantį asmens dokumentą, patvirtinantį asmens tapatybę. Nėra galimybės atsiskaityti grynais.

     9.3.6 Pristatymas įvykdomas per 7 dienas, jeigu prie prekės nėra nurodytas ilgesnis pristatymo laikas.

     9.3.7 Pristatymui į kitas Europos sąjungos šalis taikomas papildomas 9.99€ mokestis.

    10. Pristatymo sąlygos

    10.1 Pristatymas nėra vykdomas savaitgaliais ir valstybinių švenčių dienomis;

    10.2 Prekės nepristatomos į Kuršių Neriją. 

    11. Dovanų čekio pirkimo taisyklės ir sąlygos

    11.1 Dovanų čekis galioja arba „Optikos Pasaulio“ salonuose arba el. parduotuvėje www.lesiai.lt

    11.2 Dovanų čekiu fizinėse parduotuvėse galima atsiskaityti po 1 darbo dienos nuo jo įsigijimo;

    11.3 Dovanų čekis turi būti pateiktas prieš atsiskaitant už prekes ir (ar) paslaugas;

    11.4 Dovanų čekis į pinigus nekeičiamas ir galioja tik vienam atsiskaitymui;

    11.5 Įsigyjant dovanų čekį nuolaidos kodai netaikomi; 

    11.6 Jeigu dovanų čekiu atsiskaitoma suma yra didesnė nei dovanų čekyje nurodyta nominali jo vertė, skirtumą klientas turi primokėti.

    11.7 Jeigu dovanų čekyje atsiskaitoma suma yra mažesnė nei dovanų čekyje nurodyta nominali jo vertė, skirtumas negrąžinamas.

    12. Prekių grąžinimas

    12.1 Prekių grąžinimas vyksta vadovaujantis 2001m. rugpjūčio 17d. Lietuvos Respublikos Ūkio ministro įsakymu Dėl daiktų pardavimo ir paslaugų teikimo, kai sutartys sudaromos naudojantis ryšio priemonėmis.

    12.2 Dovanų kuponai į pinigus nekeičiami, skirtumas negrąžinamas. 
    12.3 Pasitaikius prekėms su gamintojo broku, Pardavėjas įsipareigoja pakeisti brokuotas prekes per trumpiausią įmanomą laiką. Jei brokuotų prekių pakeisti neįmanoma, tuomet Pardavėjas arba grąžina pinigus Pirkėjui, arba pakeičia prekes analogiškomis.
    12.4 Prekės broku nelaikomas prekės netikimas Klientui dėl blogai išrašyto ar negaliojančio recepto, vizualiai netinkanti spalvotų lęšių spalva arba klaidingai pateiktas užsakymas.
    12.5 Pirkėjui pageidaujant, kokybiškos prekės gali būti keičiamos ar grąžinamos atskiru susitarimu per 14 dienų nuo jų gavimo. Grąžinamos prekės turi būti nepažeistos, nenaudotos, tinkamos vėl parduoti ir kitaip atitikti pirkimo metu buvusią būklę. Tokiu atveju transporto išlaidas apmoka Pirkėjas.
    12.6 Prekių grąžinimas netaikomas supakuotoms Prekėms, kurios buvo išpakuotos po pristatymo ir kurios yra netinkamos grąžinti dėl sveikatos apsaugos ar higienos priežasčių.

    12.7 Užsakytos prekės gali būti grąžinamos per 14 dienų nuo jų gavimo. Grąžinsime pinigus arba pakeisime Jums netinkančią prekę kita.
    12.8 Grąžinama prekė turi atitikti šiuos reikalavimus:

            12.8.1 prekė nebuvo naudota;

            12.8.2 prekės pakuotė nepažeista;

            12.8.3 prekė nesugadinta ir jos prekinė išvaizda likusi nepakitusi

           (nepažeistos etiketės, nenuplėštos apsauginės plėvelės ir kt.).

    12.9 Prekes grąžinti galite:

            12.9.1 Optikos pasaulio“ salonuose. Adresus galite sužinoti paspaudus ČIA

            12.9.2 Per siuntų tarnybas (kurjeriai, paštas): Grąžindami siuntą, įsitikinkite, kad pasirinkote patikimą siuntų tarnybą. Prieš siųsdami pasidomėkite, kurios siuntų tarnybos pigiausiai pristato siuntinius, bei yra patikimos.

    Pastaba: Jei prekes grąžinate, dėl to, kad gavote ne savo užsakytą prekę, prekė buvo pažeista pristatymo metu ar prekė yra brokuota, tuo atveju mes grąžinsime patirtas siuntimo išlaidas. Jums tereikės atsiųsti mums sąskaitos kopiją arba nuskanuotą variantą. Jei nepavyktų to padaryti, susisiekite su mumis, mes atsiimsime siuntą patys!

           12.9.3 Kaip grąžinti prekes:

           12.9.3.1 Tinkamai supakuokite prekes, užpildykite prekių grąžinimo formą ir pridėkite ją prie siuntinio.
           12.9.3.2 Įsitikinkite, kad siuntinys yra tinkamai antspauduotas ir siuntimo išlaidos nebus per didelės arba atneškite prekes su grąžinimo forma į Jums patogų „Optikos pasaulio“ saloną, kur darbuotojai pasirūpins Jūsų prekių grąžinimu.

    13. Grąžinimo forma

    13.1 Pinigų grąžinimas / prekės pakeitimas

           13.1.1 Grąžinama visa prekės vertės suma;

           13.1.2 Pakeitimas į kitą prekę;

           13.1.3 Gaukite pinigus į sąskaitą kitam apsipirkimui mūsų internetinėje parduotuvėje.

    13.2 Pažymėkite pasirinktą variantą grąžinimo formoje. Galite iš anksto rezervuoti prekes į kurias norėsite keisti Jums netikusias, susisiekę su mūsų Klientų aptarnavimo skyriumi.

    13.3 Padengsime visas patirtas grąžinimo išlaidas, jeigu prekę teko grąžinti dėl mūsų kaltės (gavote sugadintą prekę, prekė buvo brokuota arba mes atsiuntėme netinkamą prekę, pavyzdžiui sumaišytas spalvas).

    13.4 Tuoj pat pakeisime prekę kita arba grąžinsime pinigus, jei užsakymas buvo nesėkmingai įvykdytas dėl mūsų kaltės.

    13.5 Tuo atveju, jei prekė buvo netinkama dėl gamintojo kaltės, grąžintą prekę siųsime tiesiai gamintojams ir tik gavus atsakymą iš gamintojo, informuosime Jus ar gamintojas sutinka, kad prekė brokuota. Tada leisime pasirinkti tarp prekės pakeitimo ar pinigų pervedimo į Jūsų sąskaitą, sekančiam apsipirkimui mūsų internetinėje parduotuvėje.