Lęšiai man netiko – ar galiu grąžinti?
Lęšiai yra medicininė prekė, tad jei atidarėte blisterį ir įsidėjote lęšį į akį – prekės grąžinti nebegalima. Kokybiškų produktų su pažeistomis pakuotėmis grąžinti negalima. Jeigu Jūsų įsigytos prekės neatitiko lūkesčių, galite susisiekti su mumis ir susitarti dėl prekės grąžinimo arba keitimo kita. Rasti išeitį galima visada, parašykite: lesiai@lesiai.lt

Ar tirpalas lęšiams ir konteineris būna pridėtas prie lęšių?
Lęšiai, konteineriukas juos laikyti ir lęšių valymo skystis yra trys atskiri produktai (lęšių konteineris dažniausiai būna pakuotėje prie tirpalo). Pakuotėje su lęšiais jų nėra, tad jei neturite lęšių valymo skysčio ir konteinerio lęšiams – juos turite taip pat įsigyti. Dažnai vykdome akcijas, kuomet prie lęšių pridedame tirpalą, bet apie tai įspėjame atskirai.

Dar nenešiojau kontaktinių lęšių, kaip išsirinkti?
Kontaktiniai lęšiai, kaip ir akiniai, yra vienas iš būdų koreguoti regėjimą esant regėjimo sutrikimas(trumparegystei, toliaregystei, astigmatizmui). Jeigu norėtumėte akinius pakeisti į kontaktinius lęšius, privalote pasikonsultuoti su regos specialistu. Lęšius, kaip ir akinius turite pirkti turėdami receptą. Receptas akiniams dažniausiai netinka lęšiams, nes lęšiai turi būti silpnesni nei akiniai. Taip yra todėl, kad lęšis priglunda prie akies ir reikia mažesnio stiprumo norint išgauti tą patį ryškumą kaip būnant su akiniais. Pirkdami lęšius jūs pažymite, jog:
• Esate susipažinęs su kontaktinių lęšių nešiojimo instrukcija;
• Receptas kontaktiniams lęšiams nėra senesnis nei 12 mėn;
• Patvirtinate, kad esate 16 metų ar vyresnis.

Mano akys skirtingo stiprumo, ar galiu užsisakyti lęšius?
Žinoma. Prekės pasirinkimo laukelyje (pagal nutylėjimą) yra uždėta varnelė ant "Akys vienodo stiprumo". Tad, jei abiejų akių regėjimas vienodas, pasirinkite stiprumą ir kiekį kokio jums reikia. Jei akys skirtingos, tuomet uždėkite varnelę ant langelio "Akys skirtingo stiprumo" ir pasirinkite pageidaujamų lęšių stiprumą bei kiekį.

Ar jūsų parduodami lęšiai kokybiški?
Taip, lęšiai yra kokybiški. Tai galime drąsiai teigti, kadangi lęšius gauname iš tų pačių tiekėjų, kurie parduoda lęšius visoms Lietuvos optikoms bei kitoms el. parduotuvėms. Todėl lęšiai pas mus niekuo nesiskiria nuo pardavinėjamų kitose, Jums įprastose pardavimo vietose.
Lęšių galiojimo laikas yra iki penkerių metų. Tad galite drąsiai pirkti ir didesnį kiekį lęšių, jų galiojimas tikrai nepasibaigs po savaitės ar mėnesio.

Spalvoti lęšiai nepakeitė akių spalvos kaip norėjau, kodėl?
Kiekvieno žmogaus akių spalva skirtinga, todėl ne visi sulaukia vienodo rezultato. Jei jūsų akių spalva ryški ir sodri ją pakeisti daug sunkiau nei jei esate šviesių pilkų akių savininkas.
Rudų, ypač tamsiai rudų, akių spalvą lęšiais apskritai sudėtinga pakeisti, galima tik suteikti kitokį atspalvį. Rinkdamiesi lęšius atkreipkite dėmesį jog spalvoti lęšiai yra:
• Paryškinantys spalvą;
• Keičiantys spalvą.

Kas yra lęšių bazinė kreivė?
Lęšių bazinė kreivė (žymima BC, angl. base curve) nurodo kontaktinio lęšio gaubtumą. Dažniausiai pasitaikančios yra: 8.4, 8.5 ir 8.6. Komfortabiliam lęšių naudojimui jo bazinė kreivė turėtų atitikti žmogaus akies gaubtumą, be to lęšiai prisitaiko prie akies paviršiaus. Jei jūsų akies gaubtumas dėl ligos ar kitų priežasčių yra pakitęs, jus įspės akių gydytojas ir jūs rinksitės gydytojo nurodyto gaubtumo lęšius.

Iš kur gauti nuolaidos kuponą?
Visi mūsų facebook puslapio fanai gali pasinaudoti jiems skirtu nuolaidos kodu. Sekite mūsų naujienas facebook, užsiprenumeruokite naujienlaiškį ir gausite visą informaciją apie nuolaidų kuponus bei specialias akcijas.

Kaip pasinaudoti nuolaidų kuponu?
Jei turite nuolaidų kuponą, jo kodą įveskite į specialų laukelį “Nuolaidos kodas“ prekių užsakymo patvirtinimo lange ir nuolaida bus pritaikyta.

Kodėl pliusinių, astigmatinių bei multifokalinių lęšių pristatymas užtrunka ilgiau?
Šiuos lęšius nešioja žymiai mažesnis skaičius žmonių nei įprastus minusinius. Todėl sandėlyje laikome tik populiariausių vardų pliusinius lęšius. Kitus užsakome kliento pageidavimu. Tokių lęšių pristatymas gali užtrukti nuo 7 iki 21 dienos. Pakuočių neardome ir neparduodame po pusę.

Per kiek laiko pristatomos prekės?
Prie kiekvienos prekės parašytas pristatymo laikas (pvz. „1-2 dienos“). Skaičiuojamos darbo dienos nuo užsakymo apmokėjimo dienos.

Prekes pristatysime jau kitą darbo dieną, jeigu:

• Užsakymą patvirtinsite ir apmokėsite iki 12 val. (darbo dienos metu);
• Lęšiai nėra užsakomieji (pliusiniai, astigmatiniai);
• Prekės puslapyje nėra nurodytas kitoks pristatymo laikas.
Jei jūsų užsakytų lęšių ar priežiūros priemonių neturėsime sandėlyje, informuosime apie tai el.laišku.

Kaip galiu suderinti laiką kada man pristatys siuntinį?
Kurjeris su Jumis susisieks prieš pristatant prekę. Taip sutarsite konkretų laiką kada būsite nurodytu adresu ir galėsite atsiimti siuntinuką.

Pristatymai į nuošalesnius rajono miestelius ar kaimus vykdomi porą ar kartą per dieną, tad jei negalėsite paimti siuntinuko kurjerio buvimo vietovėje metu, siuntinukas bus pristatytas kitą dieną.

Siuntą gali paimti ir kitas, jūsų įpareigotas asmuo.

Išsamiau apie pristatymo sąlygas galite sužinoti pristatymo informacijos puslapyje.

Pirksiu pirmą kartą, ar turiu registruotis?
Perkant pirmą ar penkioliktą kartą registracija nebūtina. Pirkimo formoje būtinai nurodyti pristatymo adresą ir atsiskaitymo būdą.
Tačiau registracija suteikia tam tikrų privalumų:
• Galite matyti savo pirkimų istoriją;
• Galite sekti savo siuntą;
• Vieno mygtuko paspaudimu pakartoti prieš tai buvusį užsakymą;
• Galite gauti specialias tik registruotiems klientams skirtas nuolaidas.

Koks yra pristatymo mokestis?
Pristatymo kaina į visus Lietuvos miestus ir miestelius yra vienoda, tačiau ji priklauso nuo pasirinkto pristatymo būdo. Sužinoti apie tai plačiau galite pristatymo informacijos puslapyje.
Siuntos nepristatomos į Kuršių Neriją.